Menu
Winkelwagen

Garantie en Klachten

Garantie

Op producten die bij ons aangeschaft worden zit standaard 1 jaar garantie. Op sommige producten zit zelfs langere garantie. 


Voorwaarden reparatie

De voorwaarden voor reparaties zijn veelal door de leverancier bepaald. Als er op normale manier met de producten is omgegaan kunnen wij de producten ter beoordeling opsturen naar de leverancier. Deze beoordelen de schade en informeren ons over de mogelijkheden. Hiervan zullen wij jou dan weer op de hoogte stellen en we zullen dan samen bepalen wat er met je product gaat gebeuren. 


Reparatie aanmelden

Heb je een aankoop gedaan bij ons en is het product stuk gegaan? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden voor reparatie of vervanging door te spreken. 


Kosten van reparatie

Zoals je hierboven kunt lezen (voorwaarden reparatie) beoordelen onze leveranciers veelal reparaties/garanties. Zodra zij bepaald hebben wat de mogelijkheden zijn, zullen zij hierbij ook aangeven wat eventuele kosten zijn en wie de behoort te betalen. Hierover zullen we jou inlichten en de mogelijkheden bespreken. 


Klachten

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis en daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren!


Hoe nu verder?

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, mail, Twitter, Instagram en Facebook.

Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice Cris Kraaijma aan. Je kunt hem mailen via cris@team-outdoors.nl. 

Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.